Na Vás zákaznících nám záleží, proto Vám nabízíme ty dopravy, které jsou v České republice nejrozšířenější a jsou nejčastěji používané mezi zákazníky.
V nabídce je jak nejrozšířenější balíkový dopravce Česká pošta, tak i nejrychleji rostoucí a nejvíce oblíbená Zásilkovna, tak i dopravce GLS.
A co je pro nás prioritou? Dopravit zboží Vám klientům včas, levně a bez poškození.
Popis služeb jednotlivých dopravců:
ČESKÁ POŠTA
Balík do ruky
Doručení balíku na jakoukoliv adresu po celé ČR následující pracovní den po expedici.
Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky i třetí osobou.
Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání.
Možnost změnit termín i způsob doručení za pomoci webového formuláře.
Možnost volby platby dobírkou. Negarantovaná možnost platby platební kartou.
Detailnější informace naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
Balík na poštu
Možnost doručení na preferovanou poštu v ČR, aktuálně v roce 2020 je celkem cca 3200 pošt v nabídce.
Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám.
Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou.
Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání.
Možnost změnit termín i způsob doručení za pomoci webového formuláře.
Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.
Detailnější informace naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu
Balík do Balíkovny
Možnost doručení na celkem 400 specializovaných přepážek pošt s názvem Balíkovna
Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám
Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou
Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání
Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.
Detailnější informace naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-balikovny
ZÁSILKOVNA
CZ doručení na adresu
Doručení balíku na jakoukoliv adresu po celé ČR následující pracovní den po expedici.
Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání
Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.
Detailnější informace naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/
Z-point Česko
Možnost doručení na jedno z aktuálně více jak 5 500výdejních míst po celé ČR plus 1 100Z-boxů, výdejní místa jsou ve většině měst nad 1 500obyvatel
Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám.
Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou
Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání
Možnost volby platby dobírkou. Negarantovaná možnost platby platební kartou - záleží na volbě výdejního místa, kde je uvedena informace o možnostech platby dobírky.
Detailnější informace naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky.
GLS
Doručení na adresu CZ
Zásilku doručí kurýr přepravní společnosti GLS na Vámi uvedenou adresu zpravidla do druhého pracovního dne. O doručení Vás bude GLS informovat e-mailem
Dozvíte se tříhodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat. Zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
Jestliže první pokus GLS o doručení Vašeho balíku selže, obdržíte e-mailovou nebo textovou zprávu, která obsahuje přímý odkaz na aplikaci GLS
Možnost přesměrování zásilky do výdejního místa GLS Parcelshop
Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.
Nejčastější dotazy a odpovědi určené pro příjemce balíku najdete na webových stránkách GLS.
ParcelShop
.Možnost doručení na jedno z aktuálně více jak 800výdejních míst po celé ČR viz seznam ParcelShopů
Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám.
Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou
Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání
Možnost volby platby dobírkou. Negarantovaná možnost platby platební kartou - záleží na volbě výdejního místa, kde je uvedena informace o možnostech platby dobírky.
Detailnější informace naleznete zde: GLS Parcelshop
DPD
Doručení na adresu CZ
Zásilku doručují standardně do 24 hodin od vyzvednutí.
Dopředu obdržíte SMS nebo email s hodinovým intervalem , kdy bude zásilka doručována.
Celkem až 3pokusy o doručení v případě nezastižení.
Zákazník má přístup do webové aplikace DPD. kde může nejen sledovat pohyb své zásilky, ale může si i zásilku přesměrovat na výdejní místo, případně přesměrovat zásilku na záložní adresu. V aplikaci je možné i přesměrovat termín doručení s odkladem až 10dní.
Doručení na výdejní místo
Doručení do výdejního místa do 24hodin od převzetí zásilky.
V den vyzvednutí je zákazník informován formou emailu či SMS.
Balíček je uschován na výdejním místě 7kalendářních dní. Zákazník po čtvrtém dni uložení je informován (Email, SMS) o této skutečnosti. Po sedmi dnech je zásilka odeslána zpět.
Výhoda víkendových provozů výdejních míst-většina výdejních míst má otevřeno minimálně jeden den o víkendech.
Parcel CZ Private
Zásilku doručují standardně do 24 hodin od vyzvednutí.
Jakmile převezmeme zásilku do přepravy, informujeme adresáta e-mailem. V den doručení mu pak pošleme SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy balík doručíme.
Pokud by se doručení nezdařilo, zašleme zprávu příjemci o následném postupu.
Zásilky vozíme na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Řidič nemá povinnost zásilku vynášet do patra.
V případě nezastižení na adrese zásilku uložíme na nejbližší dostupný PPL Parcelshop, kde na příjemce čeká 7 kalendářních dnů, případně do nejbližšího PPL Parcelboxu nebo boxu třetích stran, kde je zásilku možné vyzvednout kdykoli během následujících 3 kalendářních dnů.
Parcelbox
Parcelbox jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli.
V PPL Parcelboxu a boxech třetích stran si zásilku vyzvedněte do 3 kalendářních dnů od obdržení SMS/e-mailu.
Váš nejbližší PPL Parcelshop, PPL Parcelbox, box třetích stran najdete na mapě výdejních míst.
K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na výdejní místo PPL dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.