Možnosti dopravy

Publikováno 28.07.2023

 

Na Vás zákaznících nám záleží, proto Vám nabízíme ty dopravy, které jsou v České republice nejrozšířenější a jsou nejčastěji používané mezi zákazníky.

V nabídce je jak nejrozšířenější balíkový dopravce Česká pošta, tak i nejrychleji rostoucí a nejvíce oblíbená Zásilkovna, tak i dopravce GLS.

A co je pro nás prioritou? Dopravit zboží Vám klientům včas, levně a bez poškození.

 

Popis služeb jednotlivých dopravců:

 

ČESKÁ POŠTA

 

do-ruky

 Balík do ruky

Doručení balíku na jakoukoliv adresu po celé ČR následující pracovní den po expedici.

Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky i třetí osobou.

Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání.

Možnost změnit termín i způsob doručení za pomoci webového formuláře.

Možnost volby platby dobírkou. Negarantovaná možnost platby platební kartou.

Detailnější informace naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky

 

na-postu

Balík na poštu

Možnost doručení na preferovanou poštu v ČR, aktuálně v roce 2020 je celkem cca 3200 pošt v nabídce.

Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám.

Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou.

Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání.

Možnost změnit termín i způsob doručení za pomoci webového formuláře.

Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.

Detailnější informace naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu

 

do-balikovny

Balík do Balíkovny

Možnost doručení na celkem 400 specializovaných přepážek pošt s názvem Balíkovna

Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám

Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou

Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání

Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.

Detailnější informace naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-balikovny

 

 

ZÁSILKOVNA

 

zasilkovna800 

CZ doručení na adresu

Doručení balíku na jakoukoliv adresu po celé ČR následující pracovní den po expedici.

Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání

Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.

Detailnější informace naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/

 

 

Doprava a platba | Adventure Menu

 Z-point Česko

Možnost doručení na jedno z aktuálně více jak 5 500výdejních míst po celé ČR plus 1 100Z-boxů, výdejní místa jsou ve většině měst nad 1 500obyvatel

Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám.

Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou

Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání

Možnost volby platby dobírkou. Negarantovaná možnost platby platební kartou - záleží na volbě výdejního místa, kde je uvedena informace o možnostech platby dobírky.

Detailnější informace naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky.

 

 

GLS

 

          Pro e-shopy | GLS Ceská Republika

Doručení na adresu CZ

Zásilku doručí kurýr přepravní společnosti GLS na Vámi uvedenou adresu zpravidla do druhého pracovního dne. O doručení Vás bude GLS informovat e-mailem

Dozvíte se tříhodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat. Zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.

Jestliže první pokus GLS o doručení Vašeho balíku selže, obdržíte e-mailovou nebo textovou zprávu, která obsahuje přímý odkaz na aplikaci GLS

Možnost přesměrování zásilky do výdejního místa GLS Parcelshop

Možnost volby platby dobírkou, je možnost využít platby bezkontaktně platební kartou.

Nejčastější dotazy a odpovědi určené pro příjemce balíku najdete na webových stránkách GLS.

 

Postup při nezastižení příjemce | GLS Ceská Republika

ParcelShop

.Možnost doručení na jedno z aktuálně více jak 800výdejních míst po celé ČR viz seznam ParcelShopů

Balík si můžete vyzvednou následující pracovní den po expedici v čas, který vyhovuje Vám.

Bezkontaktní převzetí zásilek díky odeslanému kódu, což umožnuje převzetí zásilky bez občanského průkazu nebo i třetí osobou

Odeslání SMS nebo emailu o pohybu balíku, a to ode dne jeho podání

Možnost volby platby dobírkou. Negarantovaná možnost platby platební kartou - záleží na volbě výdejního místa, kde je uvedena informace o možnostech platby dobírky.

Detailnější informace naleznete zde: GLS Parcelshop

 

 

DPD 

 

Soubor:DPD logo (2015).svg – Wikipedie

Doručení na adresu CZ

Zásilku doručují standardně do 24 hodin od vyzvednutí. 

Dopředu obdržíte SMS nebo email s hodinovým intervalem , kdy bude zásilka doručována.

Celkem až 3pokusy o doručení v případě nezastižení.

Zákazník má přístup do webové aplikace DPD. kde může nejen sledovat pohyb své zásilky, ale může si i zásilku přesměrovat na výdejní místo, případně přesměrovat zásilku na záložní adresu. V aplikaci je možné i přesměrovat termín doručení s odkladem až 10dní.

 

 

DPD Pickup - Vydejni a darkove centrum

Doručení na výdejní místo

Doručení do výdejního místa do 24hodin od převzetí zásilky.

V den vyzvednutí je zákazník informován formou emailu či SMS. 

Balíček je uschován na výdejním místě 7kalendářních dní. Zákazník po čtvrtém dni uložení je informován (Email, SMS) o této skutečnosti. Po sedmi dnech je zásilka odeslána zpět.

Výhoda víkendových provozů výdejních míst-většina výdejních míst má otevřeno minimálně jeden den o víkendech.

 

 

Parcel CZ Private

Zásilku doručují standardně do 24 hodin od vyzvednutí. 

Jakmile převezmeme zásilku do přepravy, informujeme adresáta  e-mailem. V den doručení mu pak pošleme SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy balík doručíme.

 Pokud by se doručení nezdařilo, zašleme zprávu příjemci o následném postupu.

Zásilky vozíme na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Řidič nemá povinnost zásilku vynášet do patra.

V případě nezastižení na adrese zásilku uložíme na nejbližší dostupný PPL Parcelshop, kde na příjemce čeká 7 kalendářních dnů, případně do nejbližšího PPL Parcelboxu nebo boxu třetích stran, kde je zásilku možné vyzvednout kdykoli během následujících 3 kalendářních dnů.

 

 

Parcelbox

Parcelbox jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. 
V PPL Parcelboxu a boxech třetích stran si zásilku vyzvedněte do 3 kalendářních dnů od obdržení SMS/e-mailu.

Váš nejbližší PPL Parcelshop, PPL Parcelbox, box třetích stran najdete na mapě výdejních míst.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na výdejní místo PPL dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.